Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2020

Δελτίο Τύπου Από τον Αρχιμουσικο του Δήμου Αμφιλοχίας κυρίου Γιώργου Τσογκα

  Αποσπασει  για 8 μήνες στο  υπουργείο  Εσωτερικών για τον Αρχιμουσικο  Γιώργο Τσογκα ακολουθεί   το   δελτίο τύπου Που    δημοσίευε   μέσα από  το  πρωσοπικο  προφίλ   του  στο facebook. 
               ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 

Αγαπημένοι μου συμπολίτες με αίσθημα ευθύνης ,σεβασμού και ειλικρίνειας απέναντι σας, 
σας ενημερώνω σήμερα και αφού ήδη έχω ενημερώσει ως όφειλα την υπηρεσία μου και τον φυσικό μου προϊστάμενο Κο Δήμαρχο Αμφιλοχίας Γ.Κατσούλα για τα παρακάτω :

Όπως ήδη θα ξέρετε οι Φιλαρμονικές σε όλη την χώρα τελούν σε αναστολή των καθηκόντων τους από πέρυσι τον Μάρτιο εξαιτίας της πανδημίας .
Ιδιαίτερα τα τμήματα εμφανίσεων των φιλαρμονικών καθώς και η διδασκαλία πνευστών οργάνων έχει απαγορευτεί ρητά με συνεχείς εγκυκλίους από τις αρμόδιες αρχές .
Προσπάθησα με ποικίλους τρόπους όλη την χρόνια και με απόλυτο σεβασμό στους νόμους, να διατηρήσω σε εγρήγορση όλους τους μουσικούς μας σε συννενόηση πάντα με την υπηρεσία μου και την Πρόεδρο Κα Ζωή Ντρούτση την οποία ευχαριστώ για την συνεργασία μας .
Θεωρώ πως ανάλογα με τις πρωτόγνωρες καταστάσεις που βιώσαμε όλοι,καταφέραμε να κάνουμε σημαντικά πράγματα καθ’ όλη την διάρκεια της πανδημίας.
Η μουσική για εμένα είναι ζωή .Δεν αντιμετώπισα ποτέ την δουλειά μου με  αυστηρά δημοσιοϋπαλληλικούς όρους.
Θεωρώ πως το ίδιο κάνει και η πλειονότητα των συναδέλφων  μου Αρχιμουσικών σε όλη την Ελλάδα .
Δεν θα επέτρεπα ποτέ όμως στον εαυτό μου να βαλτώσει και να πάψει να δημιουργεί.
Με πρώτο κριτήριο αυτό αλλά και σημαντικές αλλαγές στην προσωπική μου ζωή ,καθώς και μια σημαντική πρόκληση που μου δίνει την δυνατότητα να προσφέρω ακόμη περισσότερα πράγματα και να βοηθήσω όσο μπορώ την πόλη μου και κατ επέκταση την χώρα μου ,με οδήγησαν στην απόφαση να αποσπαστώ για τους επόμενους 8 μήνες στο υπουργείο εσωτερικών .
Ο Δήμος Αμφιλοχίας από πέρυσι είχε ήδη ζητήσει μέσω κοινωφελών προγραμμάτων του ΟΑΕΔ δυο μουσικούς  με 8 μηνη σύμβαση ,για να δημιουργήσουμε ακόμη περισσότερα τμήματα μουσικής εκπαίδευσης σε όλο το Δήμο μας .
Θεωρώ πως στην βάση που επιτρέπονται μόνο τα μαθήματα θεωρίας και κρουστών οι δυο συνάδελφοι μουσικοί θα μπορέσουν να ανταπεξέλθουν σε ότι χρειαστεί για τους επόμενους 8 μήνες .
Ήδη έχω κανονίσει τις επόμενες ημέρες να βρεθώ με όλους τους μουσικούς του τμήματος εμφανίσεων αλλά και των τμημάτων εκπαίδευσης πνευστών ώστε να τους παραδώσω ύλη για μελέτη στο σπίτι .
Το διαδύκτιο μας έχει δώσει την ευκαιρία να μικραίνουμε τις αποστάσεις και στην περίοδο της πανδημίας αποδείχτηκε περίτρανα πως η Τηλεεκπαίδευση έχει και παρόν και μέλλον.
Θα είμαι κοντά στα παιδιά και θα παρακολουθώ στενά την εξέλιξη τους .
Με γνώμονα την αγάπη τον σεβασμό και την κοινή προσπάθεια όλων μας η φιλαρμονική μας διέγραψε και διαγράφει μια λαμπρή πορεία .
Έχω τονίσει επανειλημμένα πως χωρίς την δική σας στήριξη δεν θα είχαμε φτάσει έως εδώ .
Το ταξίδι συνεχίζεται ..ίσως με μικρές στάσεις που το επιβάλλουν οι συνθήκες αλλά συνεχίζεται και θα συνεχιστεί .
Είναι η δική μου υπόσχεση προς όλα αυτά που μου προσφέρατε τόσα χρόνια .
Θέλω κλείνοντας να ευχαριστήσω θερμά τον Υπουργό Εσωτερικών Κ.κ Takis Theodorikakos που με εμπιστεύθηκε και μου δίνει την ευκαιρία να δουλέψω σε κάτι που τόσο αγαπώ .
Επίσης τον Κο Γεώργιο Κρεμλή (Diagoras Roditis)
σύμβουλο του Πρωθυπουργού και προσωπικό φίλο,που έχει αγαπήσει την πόλη μας και ήδη έχει προβεί σε ενέργειες σε συνεργασία με τον Δήμαρχο Αμφιλοχίας για να λυθούν προβλήματα που ταλανίζουν την πόλη μας .
Και τέλος τον Δήμαρχο Αμφιλοχίας Κο Γιώργος Κατσούλας για την εκτίμηση και τον σεβασμό στο πρόσωπο μου .

Αρχιμουσικός 
Γεωργιος Τσόγκας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Έκτακτο Παραιτήθηκαν οι Δύο υπουργοί της κυβέρνησης Σταύρος Παπασταύρου, Γιάννης Μπρατάκος,

Ο Υπουργός Επικρατείας, Σταύρος Παπασταύρου και ο Υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ, Γιάννης Μπρατάκος, υπέβαλαν πριν από λίγο στον...