Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2020

Στο Ιδιαίτερο Γραφείο Του Υπουργού Εσωτερικών Αποσπάστηκε Ο Γιώργος Τσόγκας


Στο Ιδιαίτερο Γραφείο του Υπουργού Εσωτερικών, Τάκη Θεοδωρικάκου αποσπάστηκε ο Γιώργος Τσόγκας, Αρχιμουσικός της Δημοτικής Φιλαρμονικής Αμφιλοχίας .

Το γεγονός κάνει γνωστό ο ίδιος με ανάρτησή του

Η εικόνα ίσως περιέχει: 2 άτομα, περιλαμβάνεται ο George Tsogas, άτομα που στέκονται, κουστούμι, παπούτσια και υπαίθριες δραστηριότητες

Επ’ ευκαιρίας της αποσπασής μου, και της ανάληψης των νέων μου καθηκόντων στο Ιδιαίτερο Γραφείο του Υπουργού Εσωτερικών Κου Τάκη Θεοδωρικάκου ,θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους θερμά για τις ευχές για καλή επιτυχία !!
Ευχαριστώ τον Κο Υπουργό για την μεγάλη τιμή που μου έκανε ,και δεσμεύομαι να ανταποκριθώ πλήρως στον νέο μου ρόλο , και να φανώ αντάξιος της εμπιστοσύνης του προς το πρόσωπο μου .
Το Υπουργείο Εσωτερικών αποτελεί τον πιο κομβικό παράγοντα για την εύρυθμη λειτουργία του
κρατικού μηχανισμού ,και του κράτους γενικότερα σε εθνικό ,περιφερειακό και τοπικό επίπεδο .
Ο Κος Υπουργός έχει ήδη δώσει σπουδαία δείγματα γραφής δουλεύοντας ακούραστα .
Υπόσχομαι πως θα κάνω τα πάντα για να βάλω και εγώ ένα λιθαράκι στην καλή λειτουργία του κράτους ,και ταυτόχρονα να βοηθήσω και τον τόπο μου όσο μπορώ.
Εις το επανιδείν .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Υπογράφηκε η σύμβαση για τα ψηφιακά ιδρώμετρα για την πόλη της Αμφιλοχίας

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του amfiloxiablognews υπογράφηκε η  σύμβαση για τα ψηφιακά ιδρώμετρα για την πόλη της Αμφιλ...