Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2020

Δικηγόρος οικογένειας Παντελίδη: «Είχε πιει πάρα πολύ και τον έβαλαν στη θέση του συνοδηγού»

 

Ο δικηγόρος που ανέλαβε πρόσφατα την πλευρά της οικογένειας του Παντελή Παντελίδη μίλησε το βράδυ της Πέμπτης στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 με τον Νίκο Χατζηνικολάου. Τέσσερα χρόνια μετά μίλησε για τον νέο αυτόπτη μάρτυρα που επιβεβαιώνει ότι ο αδικοχαμένος τραγουδιστής βρισκόταν στη θέση του συνοδηγού το μοιραίο βράδυ.




Oπως ανέφερε χαρακτηριστικά, «αυτό που μου κάνει μεγάλη εντύπωση και θα σας πω πώς εγώ προσωπικά έφτασα στον μάρτυρα γιατί εκείνη την ημέρα που έφυγε ο Παντελής Παντελίδης έφυγε με τις δύο κοπέλες από το σπίτι για να πάει στο αυτοκίνητο ήταν περίπου 12 άτομα. 

Και μου κάνει τρομερά μεγάλη εντύπωση γιατί τόσα χρόνια οι αρχές δεν έψαξαν να βρουν ποια είναι αυτά τα άτομα με τα οποία ο Παντελίδης ήταν το βράδυ πριν το ατύχημα. 


Ήρθαν στα χέρια μου κάποιες φωτογραφίες, και ψάχνοντας βρήκα κάποιους από τους συγκεκριμένους και πήγα εγώ προσωπικά και τους συνάντησα και τους είπα ότι σε αυτές τις φωτογραφίες φαίνονται και γιατί δεν έχουν δώσει κατάθεση και τι έχει γίνει».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Οpen Mall: «Στόχος η δημιουργία μιας πόλης που αναδεικνύει την ομορφιά της καθημερινής ζωής των κατοίκων»

Η υλοποίηση του έργου Open Mall βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, με τις Υπηρεσίες του Δήμου Αρταίων να βρίσκονται επί καθημερινής βά...