Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2020

Δημοτικό Συμβούλιο Ξηρομέρου: «όταν λάδωναν Μελισσανίδης και Σαββίδης, ο μόνος που δεν τα πήρε είμαι εγώ»

 

Απίστευτες καταγγελίες κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης από τον Πρόεδρο του Λιμενικού Ταμείου Ξηρομέρου Απόστολο Ντίνο


Ένα απίστευτο περιστατικό συνέβη στο πρόσφατο Δημοτικό Συμβούλιο Ξηρομέρου όταν τον λόγο έλαβε ο Πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Απόστολος Ντίνος με αφορμή τη συζήτηση για την ΠΟΑΥ.


Η συζήτηση προκάλεσε τον εκνευρισμό του κ. Ντίνου και εκείνος με τη σειρά του θέλοντας να υπερτονίσει το ακέραιο του χαρακτήρα του, αναφέρθηκε σε παλαιότερο περιστατικό κατά το οποίο, όπως υποστήριξε, απέρριψε «λάδωμα» από Μελισσανίδη και Σαββίδη ως παράγοντας του Ηρακλή Αστακού, όταν στην ΕΠΟ θα λάμβαναν χώρα εκλογές για την ανάδειξη νέου προέδρου.

Συγκεκριμένα ο κ. Ντίνος ανέφερε ότι «αν έχεις διαφορετική γνώμη ή προσέγγιση, τα πήρες ή σε λαδώσανε. Τα ακούμε καθημερινά και μας έχετε ξεφτιλίσει σε όλη την περιοχή επειδή έχουμε διαφορετική άποψη. Θέλω να ξέρετε ότι όταν μου δίνανε 100.000 και άλλοι 30.000. Τους τα πέταξα στη μούρη. Όταν ήμουν πρόεδρος του Ηρακλή Αστακού και ο Μελισσανίδης και ο Σαββίδης λαδώνανε όλα τα σωματεία, το μοναδικό που δεν τα πήρε και έβγαλε και ανακοίνωση ήταν ο Ηρακλής Αστακού. Καταλάβατε ποιος είμαι εγώ και με ποιον έχουν να κάνουν οι κύριοι αυτοί»;

Ο Πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου συνέχισε να εξαπολύει τα βέλη του σε μέλη της Επιτροπής Αγώνα κατά της ΠΟΑΥ, λέγοντας ότι «σαν πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου προσέφερα πάνω από 10.000 ευρώ από την τσέπη μου. Η Επιτροπή Αγώνα δεν μπορούσε να πληρώσει 150 ευρώ για δύο αφίσες κι ένα πανό. Αυτοί είναι οι κύριοι που μας κατηγορούν σήμερα ότι τα παίρνουμε».

Δείτε το απόσπασμα με τις καταγγελίες του κ. Ντίνου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σπουδαία καὶ χαρμόσυνη εἶναι ἡ σημερινὴ ἡμέρα. Ἡμέρα θριαμβευτικῆς εἰσόδου τοῦ Κυρίου μας στὴν ἱερὴ πόλη τῶν Ἱεροσολύμων.

Ἀγαπητοί μου Πατέρες καί Ἀδελφοί, Παιδιά μου ἐν Κυρίῳ ἀγαπημένα, Σπουδαία καὶ χαρμόσυνη εἶναι ἡ σημερινὴ ἡμέρα. Ἡμέρα θριαμβευτι...