Τρίτη 3 Οκτωβρίου 2023

"Δήμος για όλους" Σάκης Τορουνίδης : Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Βαγγέλης Τσούκας

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΌ

Τόπος και ημερομηνία γέννησης:

Γεννήθηκα στις 6/9/1978 στο Σπάρτο Αμφιλοχίας.

Οικογενειακή κατάσταση:

Έγγαμος με την Βάσια Οικονομοπούλου, πατέρας δύο παιδιών: της Ελεάννας και του Βασίλη.

Επάγγελμα:

Είμαι Μαθηματικός στην Ειδική Αγωγή και έχω οργανική θέση στο Γυμνάσιο Αμφιλοχίας.

Μεγάλωσα στην Αμφιλοχία όπου τελείωσα και το Λύκειο.

Σπούδασα στο Μαθηματικό Πατρών και είμαι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση.Την περίοδο αυτή κάνω δεύτερο μεταπτυχιακό στην Δημόσια Ιστορία στο ΕΑΠ.

Από το 2014 και για δύο θητείες είμαι Δημοτικός Σύμβουλος του Δήμου Αμφιλοχίας, Αποφάσισα να δραστηριοποιηθώ ενεργά ξανά στις επικείμενες Δημοτικές εκλογες και θα είμαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με το συνδυασμό του Σάκη Τορουνίδη " ΔΗΜΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ" .

Η καθημερινή επαφή με τους συμπολίτες μου αλλά και η επιθυμία για προσφορά στο κοινωνικό σύνολο του Δήμου Αμφιλοχίας αποτελεί το μοναδικό κίνητρο για να είμαι και πάλι υποψήφιος με επικεφαλής εναν ανθρώπο με πραγματικό όραμα, θέληση και ικανότητα!

Όλοι μαζί μπορούμε!

Με εκτίμηση,
Βαγγέλης Τσούκας
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος 
"Δήμος για όλους" Σάκης Τορουνίδης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αδιανόητη δηλώσει του Τούρκου ποδοσφαιριστή του Παναθηναϊκού για την γενοκτονία των Ποντίων

Σαν σήμερα, 19 Μαΐου 1919, ο Κεμάλ Ατατούρκ αποβιβαζόταν στη Σαμψούντα και δρομολογούσε την ανελέητη σφαγή 353.000 Ελληνοποντίων...