Η ομάδα εκπαιδευτικής ρομποτικής του Γυμνασίου Λουτρού Αιτωλοακαρνανίας
συμμετείχε την Κυριακή 9 Μαρτίου 2025 με επιτυχία στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό
STEM στη Kατηγορία Γυμνασίου – Λυκείου: «Μπορούμε να Ζήσουμε στον
Άρη».
Η ιδέα τους για την παρακολούθηση των περιβαλλοντικών συνθηκών καλλιέργειας εντυπωσίασε με αποτέλεσμα να προκριθεί στον τελικό του διαγωνισμού.
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την προσπάθεια τους.
Οι μαθητές της ομάδα εκπαιδευτικής ρομποτικής του Γυμνασίου Λουτρού παρουσιάζουν το έργο τους
Είμαστε ο Βαγγέλης, ο Θοδωρής, ο Νίκος και ο Αλέξης.
Είμαστε η ομάδα εκπαιδευτικής ρομποτικής του Γυμνασίου Λουτρού Αιτωλοακαρνανίας.
Συμμετέχουμε στον Πανελλήνιος Διαγωνισμός STEM 2025 με Θέμα: Μπορούμε να επιβιώσουμε στον Άρη;
Προϋπόθεση για την εγκατάσταση και την επιβίωση του ανθρώπου πάνω στον Άρη είναι η καλλιέργεια και παραγωγή τροφής.
Η συλλογή δεδομένων θερμοκρασίας και υγρασίας από τον Άρη και η αποστολή τους στη Γη για ανάλυση και αξιοποίηση είναι θεμελιώδης για την ανάπτυξη βιώσιμων μεθόδων καλλιέργειας τροφής σε μελλοντικές αποικίες.
Το project μας προσπαθεί να συμβάλει στη:
Βελτιστοποίηση των Συνθηκών Καλλιέργειας:
Παρακολούθηση και Ρύθμιση:
Η συνεχής συλλογή δεδομένων θερμοκρασίας και υγρασίας επιτρέπει την
παρακολούθηση και τη ρύθμιση των συνθηκών καλλιέργειας σε πραγματικό χρόνο.
Αυτό βοηθά στη βελτιστοποίηση της ανάπτυξης των φυτών και στην αύξηση της
παραγωγής.
Πρόβλεψη και Πρόληψη:
Η ανάλυση των δεδομένων βοηθά στην πρόβλεψη ακραίων καιρικών φαινομένων,
όπως αμμοθύελλες ή παγετούς.
Αυτό επιτρέπει τη λήψη προληπτικών μέτρων για την προστασία των φυτών.
Το σύστημα μας αποτελείται από
Α) ένα σταθμό για επεξεργασία και παρουσίαση των δεδομένων. Ο οποίος σταθμός μπορεί να βρίσκεται στην Γη
Β) ένα όχημα με αισθητήρες για την συλλογή δεδομένων από το περιβάλλον και το έδαφος. Τα δεδομένα αποστέλλονται ασύρματα στην Γη για περαιτέρω επεξεργασία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου