Άγνωστος άνδρας οποίος γνωρίζει προσωπικά στοιχεία επιχειρήσεων αλλά και πολιτών επικοινωνεί μαζί τους και ζητά χρήματα μέσω iris για να κάνουν αγορές από καταστήματα της πόλης. Προσοχή καθώς η μια καταγγελία φτάνει μετά την άλλη στο αστυνομικό τμήμα Ναυπάκτου
Πρέπει να είστε ιδιαίτερα επιφυλακτικοί με μηνύματα /κλήσεις , που σας ενημερώνουν για δήθεν προβλήματα με λογαριασμούς, κάρτες ή το e-Banking σας.
Εάν υποψιάζεστε ότι υπάρχει κάποιο ζήτημα με λογαριασμούς ή κάρτες σας, μεταβείτε απευθείας στο e-Banking ή το Mobile App χωρίς να ακολουθήσετε κάποιον σύνδεσμο.
Παρατηρήστε εάν το μήνυμα είναι προσωποποιημένο ή εάν έχει λάθη και ανακρίβειες. Τα απατηλά μηνύματα αποστέλλονται μαζικά και δεν αναγράφουν το όνομα του πελάτη ούτε τον λογαριασμό που έχει το πρόβλημα. Επιπλέον, συνήθως υπάρχουν ορθογραφικά ή συντακτικά λάθη. Αυτά είναι ενδείξεις ότι πρόκειται για απάτη. Σε τηλεφωνικές κλήσεις , οι απατεώνες μιλούν συνήθως πολύ γρήγορα , μη θέλοντας να αφήσουν περιθώρια στα θύματα για σκέψη πάνω σε αυτά τα οποία τους ζητούν .
Να ελέγχετε προσεκτικά την περιγραφή των μηνυμάτων (SMS, Viber) που λαμβάνετε μαζί με τον Κωδικό μιας Χρήσης (OTP) για την έγκριση συναλλαγών.
Ενεργοποιήστε υπηρεσίες ειδοποιήσεων για να ενημερώνεστε για την κίνηση προϊόντων σας. Έτσι θα λαμβάνετε push notification, email, μήνυμα Viber ή SMS στο κινητό σας αμέσως μόλις πραγματοποιηθεί μια συναλλαγή σε λογαριασμό ή κάρτα σας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου